En helg i Älmhult

Sitter här i min ensamhet. Snart är det fredag och sista
dagen med jobb för den här veckan. Känns oerhört
skönt med en välbehövlig helg.
Beträffande helgen kommer jag att dra till Älmhult
för att hälsa på Dennis. Kommer bli spännande att
tillbringa en helg i självaste Älmhult av alla ställen.
Inte för att Vetlanda och Sjunnen är mycket bättre,
det är hugget som stucket på den fronten. Hoppas
verkligen Dennis går med på ett besök på IKEA. Jag
menar, när man ändå befinner sig i Kampradland
måste man givetvis kolla in läget i Sveriges första
och största IKEA.
På lördag tar sig glory glory Man United an
Wolverhampton på hemmaplan. Hoppas verkligen på
tre poäng, det behöver och förtjänar red devils för
att hinna ifatt toppen av premier league. Kan inte
äckliga Chelsea bara lägga ner klubben. Pallar fan
inte med dem, länge till.
Detta får bli det sista inlägget på den här veckan.
Önskar er alla en nice helg och ta det lugnt med
drickandet. Där spriten går in...

GLORY GLORY MAN UNITED!

So long suckers!


Kommentarer
Postat av: djdempa

Okej, låter ju fett nice, du får hälsa honom.

Om det är det största kan vi diskutera men helt klart det första varuhuset ;)

2010-11-05 @ 00:07:36
Postat av: lafrida

haha kom på att jag borde inte haft med att det är det största varuhuset....ska aldrig upprepas....jag ska hälsa honom

2010-11-05 @ 13:12:06
URL: http://lafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0