Fotboll för hela slanten


Ännu en helg är över.
Vill först säga att det var grymt starkt gjort av Man United att vända
0-2 till 2-2, borta mot Aston Villa. Fast om man ser på det stora hela borde
Red Devils gått som segrare ur striden och detta på grund av en felaktig
straff som gick till Villa i första halvlek. Illa dömt av domaren. Jag blir så
jävla förbannad att ett felaktigt domslut ska ta ifrån United två pinnar.
Nåja, en pinne är betydligt bättre än noll. Fett fucking nice att Sunderland
slog äckliga Chelsea med hela 3-0. Det här älskar jag!

I eftermiddags tränade jag med FF, di gröne. Grymt kul att käka boll
igen. Nu ser jag fram emot alla träningar som kommer. Riktigt trevligt
folk i tränarstaben och i spelartruppen, dessutom många jag kände till
sedan innan. I december ska de dra på Luciacup, hoppas jag får vara
med. Det började vattnas rejält i munnen när tränaren berättade om
cupen. Så nu bara hoppas jag!

So long suckers!

Kommentarer
Postat av: OM

Nu du Frida har du ett nytt inlägg att läsa i Färjebloggen! Ber om ursäkt för det älgalånga uppehållet.



Vad var det om cupen som det att börja vattnas i munnen? Skulle det komma många manliga män eller?

2010-11-15 @ 23:20:50
URL: http://farjebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0