Turbolife



Tjena!
Hoppas allt är bra med er. Jag mår tipptopp, kan inte fatta att jag
har oerhört mycket energi i min kropp, just nu. Energin har dessutom
suttit i ett bra tag. Träningen går som smort, jag är pigg som en lärka
i skolan och nu under lovet då jag jobbar är jag rask. Måste även tillägga
att förr var jag absolut inte glad i att gå upp tidigt i ottan. Men på senare dagar
har jag blivit en morgonmänniska. Det är mysigt att numera gå upp i tid, speciellt
nu under den mörka hösten. Livet är dessutom för kort för att sovas bort. Jag känner
att jag har viktigare saker för mig än att sova bort mitt liv. Oj gosch, nu kanske jag
låter som en pensionär. Men men. Som en viss person brukar yttra sig, "man är inte
20 år längre"  Vem gav mig all energi?
Grymt tacksam är jag för den sakens skull i alla fall.

I detta inlägg väljer jag att lägga upp en bild på mig själv. Hoppas
den duger för er. Den duger i alla fall för mig.

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0