Redigering in my heart

Kom precis in från en liten springtur i snö(o)vädret. Var faktiskt mysigt att
trava fram bland snöflingorna, samt lyssna på musik. Eller ja, så mysigt att
lyssna på Iron Maiden kanske det inte är. Men ni kanske fattar ändå.
Förstår ni vad jag menar?
Eller, glöm vad jag sade.

Dagarna består till stor del av att redigera den kommande julbilagan
som går i tryck nästa vecka. Det är jobbigt, samtidigt får man se det
som en stor portion lärdom inför kommande jobb inom journalistyrket.
Ska bli skönt när julbilagan är klar, då man kan slappna av och se fram
emot att fira jul med nära och kära.

I lördags tog mitt älskade Manchester United tre poäng, hemma mot
Wigan. 2-0 till Red Devils resulterade i att de nu ligger på samma
poäng som Chelsea, dock har Chelsea bättre målskillnad. Hoppas
Chelsea´s svacka håller i sig så Man United går om dem.
Well done till de röde.

Kommentarer
Postat av: OM

Dags för ett nytt inlägg här tycker jag!

2010-11-29 @ 20:09:22
URL: http://farjebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0