Helnöjd

Jaha, då är snart söndagen slut. Ännu en dag som bara sprungit iväg. Men jag
är inte bitter. I går var det en speciell lördag. Det är nämligen så att en av mina
närmsta vänner, vid namn Ninni kom hem från staterna i fredags. Det innebar att
jag, Johanna och Stina hade välkommen- hem- fest/ överrasknings fest för Ninni.
Vi fick bra hjälp av Ninnis bror Victor samt hennes päron. Allt var planerat in
i den minsta detalj och det gick precis enligt planerna. Grymt fin, lyckad kväll vill
jag säga. Verkligen en magisk kväll som kommer att läggas på minnet.
Efter mycket prat och skratt gick jag till sängs med ett stort leende
på läpparna. Underbart att ha dig hemma igen, Ninni.

Till veckan som kommer har vi journalistettor höstlov. Detta innebär
att jag ska tillbaka till mitt jobb som vaktmästare på kyrkogården igen
för att jobba från måndag till fredag. Något som jag är glad för. Trevliga
jobbarkompisar tackar man inte nej till och det finns alltid något att göra,
vilket resulterar i att tiden går fort.

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0