Otydlig?

Jag kanske var lite otydlig gällande min presentation. Här kommer
nu en "rättelse". Skrev aldrig vad jag sysslar med. Jo, just nu
pluggar jag journalistlinjen på Ädelfors Folkhögskola, hittills trivs
jag som fisken i vattnet. Utbildningen är på två år, där praktik
ingår. Anledningen till att jag vill bli journalist är endast för att jag
älskar fotboll och sport i allmänhet och dessutom älskar att skriva.
Så, kombinationen faller mig helt i smaken. Sport+skriva=en utomordentlig
kombination som passar lafrida. Beträffande praktiken så startar den vecka
12 och varar fram till vecka 17. Jag hade turen med mig att få hela sex veckor
på Vimmerby Tidning, där jag de första fyra veckorna kommer agera sportjournalist,
de sista två veckorna kan det bli mer sport eller lite allmänt skrivande.
Kan inte annat än se fram emot framtiden och älska läget.

Be right back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0