Vad gör vi? Nu kör vi

Jag låter rubriken tala beträffande mitt första inlägg. Efter ett par
års uppehåll har jag fått tummen ur till att börja blogga igen. Liksom min
förra blogg, kommer även denna handla om allt som kretsar kring mitt liv, dock
med en liten mer touch av fotbollens värld. Fotboll är fan det bästa som
existerar på planeten Tellus. För mina läsares skull kommer här lite
fakta om vem lafrida.blogg.se är.

Namn: Frida Hillström
Född: 1989 14 mars
Familj: mamma, pappa och lillebror
Stjärntecken: fisk
Intressen: fotboll, träna, festa, skriva, umgås med vänner
Bästa ligan i världen: Premier League
Favoritlag: Manchester United
Fotbollens kung genom tiderna: Oliver Kahn
Favoritmat: Grillad lax med en fräsch sallad
Dricker helst: vatten och champagne/vin
Land jag skulle kunna bo i: England
Klädstil: klassiskt och stilrent (hatar nitar)
Musik: Heavy Metal
Favoritband: Iron Maiden
Reser helst till: Något spanskt talande land


Kommentarer
Postat av: OM

Härligt att du gett dig in i bloggvärlden, Frida!

2010-10-16 @ 19:32:58
URL: http://farjebloggen.blogg.se/
Postat av: Steven

Hur gör vi? när kör vi

2010-10-18 @ 14:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0